کاهش ۸۰ درصدی فروش مانتو‌های شیشه‌ای در اماکن پایتخت

کاهش ۸۰ درصدی فروش مانتو‌های شیشه‌ای در اماکن پایتخت

  • 243

سرهنگ مرادی گفت: فروش مانتو‌های جلو باز و شیشه‌ای در مغازه‌ها و پاساژ‌های پایتخت امسال نسبت به سال گذشته ۸۰ درصد کاهش پیدا کرده است.

 

سرهنگ نادر مرادی معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت درباره وضعیت اماکن برای فروش مانتوهای جلو باز و شیشه‌ای، اظهار کرد: با مسئول اتحادیه پوشاک جلساتی داشتیم و تیم‌های تلفیقی پلیس و اتاق اصناف از پاساژ‌ها و مغازه‌ها بازدید داشتند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت با بیان اینکه با اصنافی که مانتو‌های جلوباز و شیشه‌ای می‌فروشند، برخورد می‌کنیم، گفت: همواره بیشترین موارد فروش مانتو‌های جلوباز و شیشه‌ای را در خیابان ۷ تیر داریم و در بازدیدی که به تازگی از ۳۰ تا ۳۵ پاساژ داشتیم یک یا دو مورد مشاهده شد.

سرهنگ مرادی خاطرنشان کرد: امسال نسبت به سال گذشته فروش مانتو‌های جلو باز و شیشه‌ای در مغازه‌ها و پاساژ‌های پایتخت ۸۰ درصد کاهش پیدا کرده اس


  • تاریخ ارسال : شنبه 16 اسفند 1399 ساعت: 18:8
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

سه شرکت در آستانه عرضه اولیه

  • 238
محمد امین قهرمانی مدیر پذیرش بورس اوراق بهادار تهران در خصوص آخرین وضعیت عرضه‌ها در بورس گفت: امسال تا به حال ۶۷ شرکت پذیرش داشته‌ایم که از این ۶۷ شرکت پذیرش شده، ۳۰ مورد آن‌ها شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی بوده‌اند.
 
وی گفت: از طرفی تقریبا ۴۹ شرکت هم شرکت درج شده‌اند که از این شرکت‌های درج شده تقریبا ۲۷ مورد آن‌ها شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی هستند. در مورد عرضه اولیه هم ما ۳۷ مورد عرضه اولیه داشته‌ایم که از این ۳۷ مورد ۱۲ مورد شرکت ناشر و ۲۵ مورد هم شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی بوده‌اند که بازگشایی نماد شده‌اند.

قهرمانی در مورد تعداد عرضه‌های احتمالی تا پایان سال گفت: تا آخر سال هم ما کلا دو چهارشنبه داریم، یعنی حداکثر عرضه‌ای که بخواهیم داشته باشیم و بتوانیم بگذاریم، ۲ عرضه است. آن هم به شرایط بازار بستگی دارد، من قطعی نمی‌توانم بگویم که حتما عرضه اولیه داریم یا نداریم، ولی با توجه به این که عرضه اولیه‌ها فقط در چهارشنبه‌ها به واسطه سامانه امکان‌پذیر هستند، ما حداکثر ۲ عرضه اولیه می‌توانیم، داشته باشیم.

وی در پاسخ به این که کدام شرکت‌ها نزدیک هستند که امسال بتوانند عرضه اولیه داشته باشند؟ گفت: اگر به سایت بورس مراجعه کنید، تقریبا ۹ شرکت درج نماد شده‌اند و در حال انجام اقدامات برای عرضه اولیه هستند، از جمله تامین سرمایه تمدن، لیزینگ کارآفرین، شرکت مدیریت سرمایه مدار، شرکت سپید ماکیان، شرکت آرین کیمیا تک و ... که در کل ۹ شرکت هستند.

به گفته وی، هر کدام که زودتر مدارک و مستندات لازم را برای عرضه اولیه آماده کنند، (البته تا یکشنبه هر هفته چون ۳ روز قبل از آن تاریخ باید آگهی شوند) ما سعی می‌کنیم کارهای‌شان را انجام دهیم که به عرضه اولیه برسند.

این مقام مسئول در پاسخ به این سوال که این چهارشنبه احتمالا عرضه اولیه ندارید؟ گفت: من نمی‌توانم بگویم بله یا خیر، چرا که به این بستگی دارد که مدارک و مستندات آماده شود یا خیر، ولی ممکن است که داشته باشیم، اگر شرکت مدارک و مستندات را بدهد، احتمال آن است. در حال حاضر شرکت مدار، لیزینگ کارآفرین و تامین سرمایه تمدن به عرضه اولیه نزدیک هستند.

 

منبع: بورس ۲۴


  • تاریخ ارسال : شنبه 16 اسفند 1399 ساعت: 18:7
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

خوش اقبال: در انتخابات بدون هیچ گرایشی عمل خواهیم کرد

  • 232

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت : بعنوان مجریان انتخابات، تنها ایران و انقلاب برای ما مهم بوده و ما در انتخابات بدون هیچ گرایشی بعنوان یک " ایرانی ِ انقلابی " عمل خواهیم کرد.

حسین خوش اقبال رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به ابعاد مورد اهمیت انتخابات سال ۱۴۰۰ گفت : مجریان انتخابات با توجه به روبه پایان بودن دولت، هیچ اولویتی جز برگزاری انتخابات در تراز انقلاب و جمهوری اسلامی نخواهند داشت.

او گفت : اینکه چه شخصی برنده و پیروز انتخابات باشد برای ما مهم نخواهد بود و لازم است که فرمانداران برای برگزاری یک انتخابات آبرومندانه و در تراز نظام اسلامی همت بگمارند.

خوش اقبال افزود: فرمانداران در شهرستان‌ها نمایندگان عالی دولت هستند و لازم است که در راستای تاکیدات رئیس جمهور و وزیر کشور به اجرای دقیق قانون و رعایت اصل بی طرفی و امانتداری در انتخابات اهتمام داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به حجم فضاسازی‌ها در مسیر دولت افزود: هر چه به پایان دولت نزدیک می‌شویم بر حجم حواشی افزوده می‌شود، لذا انتظار می‌رود مدیران در مواجهه با این فضاسازی‌ها با آرامش و طمانینه رفتار کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه تصمیم گیری همراه با آرامش را لازمه مدیریت در فضای انتخابات عنوان کرد و ادامه داد: در فضایی که تولید حواشی بیشتر است نیازمند مدیریت در بحران هستیم. این فضا مدیریتی را طلب می‌کند که در مواجهه با ترفند‌های تبلیغاتی به خصوص در فضای مجازی با تحلیل و حساب شده عمل کرد.

خوش اقبال عملکرد مدیریت ارشد استان در زلزله سال ۹۶ را نمونه مدیریت در بحران دانست و گفت: در آن شرایط مدیریت استان همزمان با گرفتاری‌های زلزله به دغدغه‌های اقتصادی اجتماعی و توسعه‌ای استان نیز توجه داشت.

رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به ضرورت برپایی جلسات با اقشار و گروه‌های جامعه در آستانه انتخابات افزود: مشکلات آستانه تحمل جامعه را کاهش داده، از این رو می‌طلبد که مدیران رفتاری خاضعانه داشته و شنوندگانی صبور برای گلایه‌ها و انتقادات باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان در پایان با تاکید بر اینکه فرمانداران پیش بینی مقدمات و امکانات لازم برای انتخابات را از هم اکنون داشته باشند، افزود: آسیب شناسی نقاط ضعف انتخابات دوره‌های گذشته کمک وافری به برگزاری یک انتخابات با کیفیت خواهد کرد .

انتهای پیام/د

 

 
 

  • تاریخ ارسال : شنبه 16 اسفند 1399 ساعت: 18:6
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
ورود کاربران

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع

    عضويت سريع

      نام کاربری
      رمز عبور
      تکرار رمز
      ایمیل
      کد تصویری
      چت باکس

      چت باکس


        نام :
        وب :
        پیام :
        2+2=:
        (Refresh)
        پشتيباني آنلاين

        پشتيباني آنلاين

          پشتيباني آنلاين
          آمار

          آمار

            آمار مطالب آمار مطالب
            کل مطالب کل مطالب : 30
            کل نظرات کل نظرات : 0
            آمار کاربران آمار کاربران
            افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
            تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

            آمار بازدیدآمار بازدید
            بازدید امروز بازدید امروز : 705
            بازدید دیروز بازدید دیروز : 733
            ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 71
            ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 73
            آي پي امروز آي پي امروز : 235
            آي پي ديروز آي پي ديروز : 244
            بازدید هفته بازدید هفته : 3493
            بازدید ماه بازدید ماه : 3423
            بازدید سال بازدید سال : 30598
            بازدید کلی بازدید کلی : 114970

            اطلاعات شما اطلاعات شما
            آی پی آی پی : 3.17.203.68
            مرورگر مرورگر :
            سیستم عامل سیستم عامل :
            تاریخ امروز امروز :
            تبادل لینک هوشمند

            تبادل لینک هوشمند

              تبادل لینک هوشمند

              برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خبر و آدرس khoramnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






              خبرنامه

              خبرنامه

                براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



                آخرین نطرات کاربران

                آخرین نطرات کاربران

                  درباره ما

                    به وبلاگ من خوش آمدید

                  کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به خبر بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
                  قالب طراحی شده توسط: تک دیزاین و سئو و ترجمه شده و انتشار توسط: قالب گراف